بوت کوئل پژو 206 تیپ 2 و 3 Steem Part

PEUGEOT 206 TU 2&3 STEEM PART

از {{model.count}} رای
نوع
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

فروشنده: کارتیز
آماده ارسال ناموجود
120,000 تومان به ازای هر دست کامل(چهار عدد بوت کوئل)
تعداد
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بوت کوئل پژو 206 تیپ 2 و 3 | استیم پارت (Steem Part)

بوت کوئل پژو 206 تیپ 2 و 3 از برند معتبر استیم پارت (Steem Part)، از جنس سیلیکون با خلوص بالا ساخته شده است که توانایی تحمل دمای تا ۲۶۰ درجه سانتی‌گراد را دارد. این محصول با توجه به اقلیم ایران طراحی شده است تا در سردترین و گرم‌ترین نقاط جغرافیایی دچار تغییر حالت نشود و از مشکلاتی مانند خشک‌شدگی، پاره‌شدگی و ترکیدگی که در مواد دیگر مانند PVC، NBR و EPDM رخ می‌دهد، جلوگیری کند.

ویژگی‌های منحصر به فرد بوت کوئل پژو 206 تیپ 2 و 3 استیم پارت:

  • جنس سیلیکون: سیلیکون به دلیل ویژگی خاص خود، از نفوذ آب به داخل کوئل و سرشمع‌ها  جلوگیری می‌کند و کاملاً در وضعیت جذب قرار می‌گیرد. این ویژگی باعث می‌شود  که شمع‌ها دچار برق دزدی و ترکیدگی در قسمت چینی نشوند.
  • تحمل دمایی بالا: توانایی تحمل دمای تا ۲۶۰ درجه سانتی‌گراد.
  • سازگاری با اقلیم ایران: مناسب برای استفاده در شرایط آب و هوایی متنوع ایران.

چرا بوت کوئل استیم پارت بخریم؟

  • کابل‌های ۷ میلی‌متری: کابل‌های برید‌دار، ۶ لایه، بوبینی و ضد نویز و پارازیت.
  • اهم استاندارد: وایر شمع‌های استیم پارت دارای اهم استاندارد هستند که برای خودروهای تک‌سوز و دوگانه‌سوز مناسب می‌باشند.
  • افزایش بازدهی موتور: با احتراق مناسب، بازدهی موتور افزایش یافته و باعث کاهش مصرف سوخت و آلایندگی کمتر می‌شود. این ویژگی به اتومبیل شما کمک می‌کند تا برای اخذ معاینه فنی شرایط بهتری داشته باشد.
  • سرسیم‌های ضد زنگ و ضدرسوب: سرسیم‌های کوئل، دلکو و شمع‌ها ضد زنگ و ضدرسوب بوده و با بوش پهن بهترین اتصال را برقرار می‌کنند.

مقایسه با محصولات دیگر:
برخلاف اکثر محصولات موجود در بازار که از سرسیم‌های بی‌کیفیت و ارزان آهن استفاده می‌کنند و دچار زنگ‌زدگی و سولفاته می‌شوند، وایر شمع‌های استیم پارت دارای تاییدیه استاندارد می‌باشند و از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند.

نکات مهم در استفاده از وایر شمع:

  1. برق دزدی: برای اطمینان از عدم وجود برق دزدی،  حتماً هر دو سر وایر شمع (سمت کوئل و سمت شمع) باید اتصال کامل داشته  باشند. در غیر این صورت، اگر برق از سمت کلاهک‌ها یا روی کابل خارج شود، برق دزدی و مشکل فنی محسوب نمی‌شود.
  2. جدا کردن وایر شمع: به هنگام جدا کردن وایر شمع‌ها از سر سیلندر، باید از قسمت کلاهک نسبت به جداسازی اقدام کرد و نه از کابل

جنس خوبی داره ولی به کویل های جدید کروزی نمیخوره حدود ۲ سانت فنرش کوتاه است

657 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...