لنت ترمز جلو لیفان 620 جهان لنت (23610)

23610

از {{model.count}} رای
نوع
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

فروشنده: کارتیز
آماده ارسال ناموجود
710,000 تومان به ازای هر دست کامل (محور جلو / دو چرخ جلو)
تعداد
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این محصول بصورت یکدست کامل (محور جلو ) دو چرخ جلو می باشد.

لنت ترمز جلو لیفان 620 جهان لنت با ترمز گیری نرم و ایستایی مطلوب .

بدون سوت کشیدن و کیفیت درجه یک همراه با استانداردهای روز دنیا

چرا لنت ترمز جهان لنت ببندیم؟

جهان لنت برای کاهش صدای لنت  در هنگام ترمزگیری و افزایش قابلیت  ترمزگیری آنها دست به ابتکاراتی زده است. پخ زدن (Chamfer) ، شیارزدن(Slot) ، بکار بردن صفحات عایق و خار فنرهای مخصوص(Shim) از جمله این ابتکارات هستند. 

جهان لنت با بهره گیری از مدرن ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات و استفاده از تکنولوژی کشورهای آلمان و کانادا، محصولات خود را تحت استانداردهای معتبر اروپائی تولید می کند.

جهان لنت دارای یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین آزمایشگاه های تست انواع لنت ترمز، کلاچ و مواد اولیه در ایران می باشد. محصولات تولید شده بعد از تولید تحت آزمایش های مختلف استاتیک و دینامیک قرار می گیرند و پس  از گذراندن تست های مربوطه در اقلیم های مختلف آب و هوائی و جاده های متفاوت تست میدانی می شوند تا پس از اطمینان از کیفیت محصول تولیدی، مجوز عرضه آنها به بازار داده شود. 

لنت جلو لیفان 620 جهان لنت دارای پخ در طرفین هست.

 پخ های کنار لنت ترمز به منظور کاهش صدا در ابتدای نصب لنت نو و همچنین با کم کردن سطح مقطع لنت و افزایش فشار عمودی آن بر سطح دیسک در واحد سطح ، قدرت ترمزگیری را بهبود می بخشد.

 پخ لبه های لنت ارتعاش را کم کرده و در نتیجه حس بهتری برای ترمزگیرنده بر روی پدال بوجود می آورد.

لنت دیسکی جلو لیفان620 جهان لنت دارای شیار می باشد.

شیار بر روی لنت باعث تغییر فرکانس نویز ( صداهای حاصل از ترمزگیری ) و ارتعاش از سطح قابل شنیدن با گوش انسان به سطح غیرقابل شنیداری می شود .

 شیارها که معمولا بصورت عمودی یا مورب هستند باعث بوجود آمدن محل فرار برای گازهای ناشی از حرارت بالای ترمزگیری شده و از کاهش راندمان ترمزگیری جلوگیری می کند .

 همچنین با بوجود آوردن محلی برای انعطاف لنت ، از خرد شدن و شکستن لنت بخصوص در لبه های لنت جلوگیری می شود

لنت 620 جهانلنت دارای هشدار دهنده پایان لنت  می باشد.

برای جلوگیری از آسیب دیدن دیسک چرخ جلو لیفان 620 از یک هشدار دهنده پایان لنت استفاده می شود .

زمانیکه فاصله آهن پشت لنت (Backplate) با دیسک چرخ به کمتر از مقدار مجاز می رسد این آهن با دیسک چرخ برخورد کرده و تولید صدا میکند و به راننده جهت تعویض لنت ترمز هشدار می دهد.

لنت ترمز لیفان 620 اصلی

در مورد لنت ترمز بیشتر بدانیم:

لنت ترمز یکی از پرمصرف ترین قطعات خودرو با درجه فوق ایمنی است که نشان از اهمیت فوق العاده این قطعه به ظاهر ساده دارد.

 در ترمزگیری های شدید و در مواقع حساس که بحث ایمنی جان سرنشینان خودرو و خسارات مالی سنگین مطرح است، اهمیت لنت ترمز بیشتر از هر زمان دیگری مشخص می شود پس قطعا ارزش ندارد که تنها بخاطر مبلغ اندکی جان خود و خانواده خود را به خطر بیاندازیم.

لنت ترمز باید مطابق با ویژگیهای خودرو نظیر وزن و سرعت و همچنین شرایط اقلیمی طراحی و تولید شود. جهان لنت همواره در تلاش است که لنت ترمز دیسکی و لنت ترمز کفشکی خود را مطابق با شرایط آب و هوایی کشور عزیزمان ایران و یا بازارهای صادراتی هدف خود طراحی ، فرمول بندی و تولید میکند.

زمان مناسب برای تعویض لنت ترمز جلو لیفان 620:

سوت کشیدن های مکرر، افت توان ترمزگیری به همراه لرزش محسوس، پایین آمدن سطح روغن ترمز در مخزن در صورتی که هیچ گونه نشتی مشاهده نگردد، نیاز به فشار مضاعف و افزایش مسافت و زمان توقف از جمله علائمی هستند که به وضوح از پایان لنت خبر می دهند. نکته مهم اینجاست که شما پیش از ظاهر شدن بسیاری از این علائم باید با بازدید لنت ها زمان مناسب تعویض را تشخیص دهید.

زمان مناسب تعویض لنت ترمز لیفان 620

مطابق با شکل بالا زمانیکه ضخامت لنت ترمز به 25 % از میزان اولیه برسد، توصیه می شود که لنت ترمز ها تعویض گردد (دستورالعمل تعویض لنت دیسکی و لنت کفشکی) اما زمانیکه این ضخامت کمتر از 25 % گردد،ضروری است که لنت های ترمز تعویض گردند در غیر اینصورت سبب بروز آسیب به دیسک ترمز و نهایتاً تأثیر بر عملکرد سیستم ترمز و عدم ترمزگیری خواهدشد.

نکات نصب لنت ترمز:

-لنت ها را دقیقا مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه خودرو د نصب نمایید و یا کار را به یک مکانیک حرفه ای بسپارید.

-از لنت ترمز مناسب، باتوجه به شرایط رانندگی خود استفاده کنید.

-حتما یک ست کامل لنت را تعویض کنید یعنی در یک زمان لنت های چپ و راست خودرو را تعویض نمایید.

-هرگونه آلودگی روغنی، گرد و غبار و هرچیز خارجی دیگر را قبل از استفاده از لنت های جدید پاک کنید.

-مجددا شرایط نرمال بودن همه اجزا را در حین عملکرد کالیپر بازرسی کنید.

-دیسک چرخ را بازرسی کنید. در صورت وجود هرگونه خش، ترک، تغییرشکل دادن، دست کامل دیسک چرخ خودروی خود را برای ایمنی بیشتر تعویض نمایید.

-پس از نصب لنت ترمز، به صورت پی در پی پدال ترمز را فشار دهید تا پیستون به موقعیت نرمال خود بازگردد و مطمئن شوید انسجام و استحکام کافی را داراست و نیز سطح روغن ترمز را چک نمایید.

آب بندی لنت ترمز:

بهتر است برای قرارگیری درست لنت ترمز بر روی دیسک چرخ حتما حدود چند کیلومتر را با خودرو خود طی کرده تا لنت ترمز بتواند خود را با دیسک چرخ مطابقت دهد. ممکن است در این مسافت صدای ناهنجار یا سوت از سیستم ترمز شنیده شود ولی میبایست پس از طی این مسافت صدا کاهش یافته و در نهایت قطع گردد.


اگر ترمز خودروی شما ضعیف یا دچار مشکل هست می توانید مقاله عیب یابی سیستم ترمز خودرو را مطالعه نمایید.

در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره 33472246-013 تماس حاصل فرمایید یا از طریق شماره 09383761508 در واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...