بوت کوئل سمند ملی ، دنا ، سورن Steem Part

SAMAND EF7-DENA-SOREN STEEM PART

از {{model.count}} رای
نوع
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

فروشنده: کارتیز
آماده ارسال ناموجود
135,000 تومان به ازای هر دست کامل(چهار عدد بوت کوئل)
تعداد
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وایرشمع سمند ملی ، دنا ، سورن استیم پارت:

وایر شمع سمند ملی ، دنا ، سورن Steem Part از جنس سیلیکون با خلوص بالا ساخته شده و توانایی تحمل دمایی تا ۲۶۰ درجه سانتی گراد را دارد.

با توجه به اقلیم ایران باید از وایر شمع سیلیکون خالص با کیفیت استفاده کرد تا در سرد ‌ترین و گرم‌ترین نقاط جغرافیایی دچار  تغییر حالت نشود و مانند مواد PVC  ،  NBR و EPDMدچار خشک‌شدگی، پاره‌شدگی و ترکیدگی نگردند.

سیلیکون به دلیل ویژگی خاص خود اجازه نفوذ آب به داخل کوئل و سرشمع‌ها را نمی‌دهد و کاملا در وضعیت جذب قرار می‌گیرد؛ در نتیجه شمع‌ها دچار برق دزدی و ترکیدگی در قسمت چینی نمی‌شوند .

توجه:بوت کوئل های سمند موتور ملی دو نوع هستند مدل بوش و مدل کروز که قبل از خرید باید حتما به نوع خودرو خود توجه فرمایید.

انواع بوت کوئل سمند موتورملی

چرا استیم پارت بخریم؟

کابل های استیم پارت ۷ میلی متر ، برید‌دار ، ۶ لایه، بوبینی و ضد نویز و پارازیت می‌باشد.

اصل برق‌رسانی را مغز‌ی یا بوبین وایر شمع انجام می‌دهد ؛ که وایر شمع‌های استیم پارت دارای اهم استاندارد می‌باشند؛ به همین دلیل هم خودروهای تک‌سوز و هم دوگانه‌سوز را شامل می‌شود . به دلیل احتراق مناسب بازدهی موتور بالا می‌رود و باعث کاهش مصرف سوخت و آلایندگی کمتر می‌شود؛ در نتیجه اتومبیل شما برای اخذ معاینه فنی شرایط بهتری خواهد داشت.

سر سیم‌های کوئل، دلکو و شمع‌ها ضد‌زنگ و ضدرسوب، با بوش پهن می‌باشند؛ که بهترین اتصال را برقرار می‌کنند.

برخلاف اکثر جنس‌های موجود در بازار که از سرسیم‌های بی‌کیفیت و ارزان آهن استفاده می‌کنند و نیز آسیب‌پذیر و دچار زنگ‌زدگی و سولفاته می‌شوند وایرشمع‌های فروخته شده در کارتیز دارای تاییدیه استاندارد می‌باشند.

نکته 1 :  برای اینکه مطمئن شویم وایر شمع برق دزدی ندارد، حتما هر دوسر وایر شمع یعنی هم سمت کوئل و هم سمت شمع باید اتصال کامل داشته باشند. درغیراینصورت اگر برق از سمت کلاهک‌ها و یا روی کابل خارج شود، برق دزدی و مشکل فنی محسوب نمی‌شود.

نکته 2: به هنگام جدا کردن وایرشمع ها از سرسیلندر، باید از قسمت کلاهک نسبت به جداسازی اقدام کرد و نه ازکابل.

دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...