وایرشمع نیسان کاربراتور Steem Part

NISSAN CARBURETOR STEEM PART

از {{model.count}} رای
نوع
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

فروشنده: کارتیز
آماده ارسال ناموجود
280,000 تومان به ازای هر دست کامل (چهار عدد وایر شمع)
تعداد
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وایرشمع نیسان کاربراتور استیم پارت:

وایر شمع نیسان  کاربراتور Steem Part از جنس سیلیکون با خلوص بالا ساخته شده و توانایی تحمل دمایی تا ۲۶۰ درجه سانتی گراد را دارد.

با توجه به اقلیم ایران باید از وایر شمع سیلیکون خالص با کیفیت استفاده کرد تا در سرد ‌ترین و گرم‌ترین نقاط جغرافیایی دچار  تغییر حالت نشود و مانند مواد PVC  ،  NBR و EPDMدچار خشک‌شدگی، پاره‌شدگی و ترکیدگی نگردند.

سیلیکون به دلیل ویژگی خاص خود اجازه نفوذ آب به داخل کوئل و سرشمع‌ها را نمی‌دهد و کاملا در وضعیت جذب قرار می‌گیرد؛ در نتیجه شمع‌ها دچار برق دزدی و ترکیدگی در قسمت چینی نمی‌شوند .

چرا استیم پارت بخریم؟

کابل های استیم پارت ۷ میلی متر ، برید‌دار ، ۶ لایه، بوبینی و ضد نویز و پارازیت می‌باشد.

اصل برق‌رسانی را مغز‌ی یا بوبین وایر شمع انجام می‌دهد ؛ که وایر شمع‌های استیم پارت دارای اهم استاندارد می‌باشند؛ به همین دلیل هم خودروهای تک‌سوز و هم دوگانه‌سوز را شامل می‌شود . به دلیل احتراق مناسب بازدهی موتور بالا می‌رود و باعث کاهش مصرف سوخت و آلایندگی کمتر می‌شود؛ در نتیجه اتومبیل شما برای اخذ معاینه فنی شرایط بهتری خواهد داشت.

سر سیم‌های کوئل، دلکو و شمع‌ها ضد‌زنگ و ضدرسوب، با بوش پهن می‌باشند؛ که بهترین اتصال را برقرار می‌کنند.

برخلاف اکثر جنس‌های موجود در بازار که از سرسیم‌های بی‌کیفیت و ارزان آهن استفاده می‌کنند و نیز آسیب‌پذیر و دچار زنگ‌زدگی و سولفاته می‌شوند وایرشمع‌های فروخته شده در کارتیز دارای تاییدیه استاندارد می‌باشند.

تعویض وایر شمع نیسان کاربراتور:

وایرشمع ها که به عنوان کابل های جرقه زنی نیز شناخته می شوند، بخش مهمی از سیستم جرقه زنی هستندکه جرقه را از کوئل به شمع انتقال می دهند.

تعویض وایرشمع نیسان کاربراتوری

نکته مهم:

تعویض وایرشمع ها به طور منظم برای حفظ بهترین حالت موتور خودرو ضروری است.

برداشتن مجموعه وایرشمع های قدیمی:

هر بار یک وایر را بردارید و جایگزین کنید، از طولانی ترین وایرشمع شروع کنید. با انجام آنها در یک زمان، دیگر نگران تعویض تصادفی وایر ها نخواهید بود. هنگام جدا کردن وایر ها از شمع ، بوت را بچرخانید تا از شمع جدا شود. از تکان دادن یا کشیدن وایر ها خودداری کنید چون ممکن است اتصال قطع شود. 

تعویض صحیح وایر شمع های وانت نیسان کاربراتور

نصب مجموعه وایرشمع های جدید:

1-طولانی ترین وایر در مجموعه جدید را با طولانی ترین وایر روی وسیله نقلیه مطابقت دهید، سپس طولانی ترین وایر بعدی را مطابقت دهید و به همین ترتیب. برای طول یکسان حساسیت نداشته باشید زیرا این طول ها در تولید کنندگان وایر شمع متفاوت است. چیزی که حتی ضروری تر از مطابقت با طول کابل است این است که ترتیب وایرشمع ها را با هم قاطی نکنید. نصب نادرست این وایر ها می تواند منجر به احتراق ضعیف یا احتراق ناقص سیلندر شود که باعث مشکلات رانندگی و آسیب بالقوه شدید به موتور می شود.

2-برای نصب وایر جدید، بوت وایرشمع جدید را از یک طرف به ماژول فشار دهید و سپس سر بعدی را روی شمع فشار دهید. لبه بوت را به آرامی بچرخانید تا هوای اضافی خارج شود در غیر این صورت ممکن است بوت به درستی قرار نگیرد.

3-هنگام نصب انتهای وایرشمع، وایر را روی شمع فشار دهید در حالی که انتهای بوت را نگه داشته اید. به آرامی فشار دادن و چرخاندن را ادامه دهید. انتهای آن باید با بوت روی عایق شمع محکم بچسبد. وایر را با زور فشار ندهید. هنگامی که به درستی تراز شود، وایر به راحتی جا میخورد و صدای "کلیک" را می شنوید

مسیریابی وایر شمع های جدید:

هنگام مسیریابی وایر شمع ها به سیلندرها، مهم است که این کار را به ترتیب انجام دهید. فاصله بین وایر شمع های بسیار نزدیک یا موازی به یکدیگر نیز می‌تواند منجر پارازیت به دلیل میدان القایی که در یکی از وایرها با عبور جریان در وایر دیگر ایجاد می‌شود، شود. بهتر است وایرشمع ها را با استفاده از براکت‌های عایق فلزی یا بهتر از آن پلاستیکی در موقعیت خود نگه دارید تا از این امر جلوگیری کنید.

وایر شمع های جدید را از منیفولدهای اگزوز یا سایر اجسام فلزی دور کنید. این کار آنها را از گرمای منیفولدها محافظت می کند و افت ولتاژ خازنی بین هادی و سطوح فلزی را کاهش می دهد. 

احتیاط: قبل از شروع به تعویض از سرد بودن موتور ماشین خود مطمئن شوید. محیط زیر کابین می تواند بسیار گرم باشد فقط زمانی که موتور خنک است، وایرشمع ها را جدا کنید. ممکن است چند ساعت طول بکشد تا موتور خنک شود.

قبل از نصب وایر های جدید، نوک عایق شمع و درپوش توزیع کننده را پاک کنید. وایرشمع ها را دقیقاً همانطور که در ابتدا بودند مسیریابی کنید. برای جلوگیری از ایجاد قوس الکتریکی، وایر های سیلندرهای متوالی را در کنار یکدیگر قرار ندهید.

بسته‌بندی وایرشمع و پیچیدن آن‌ها با نوار، کشیدن آن‌ها از طریق لوله‌های فلزی یا چسباندن آنها به موتور، ممکن است ظاهر آن‌ها را مرتب کند، اما می‌تواند باعث تلفات جدی ولتاژ شود. تغییر مسیریابی از مسیریابی اولیه OEM می تواند منجر به خرابی زود هنگام وایر شمع شود.

دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...